ROSEVIA RESORT & SPA, Jastrzębia Góra
ROSEVIA RESORT & SPA, Jastrzębia Góra
Najczęsciej zadawane pytania dotyczące pobytu z psem, kotem w hotelu.

Najczęsciej zadawane pytania dotyczące pobytu z psem, kotem w hotelu.

Przyjazd 30 maj' 23
Wyjazd 31 maj' 23
rezerwuj online
Jakość
powietrza
  1. Rosevia Resort & SPA
  2. Najczęsciej zadawane pytania dotyczące pobytu z psem, kotem w hotelu.
06 lipca 2021

Czy możesz zostawić psa samego w hotelu przyjaznym zwierzętom?
Upewnij się, że polityka hotelu dotycząca zwierząt pozwala na pozostawienie zwierząt bez opieki. ... Nie zostawiaj zwierząt samych, dopóki nie zaaklimatyzują się w pokoju hotelowym. Poświęć trochę czasu na ustalenie pokoju hotelowego jako „domu” w umyśle twojego psa, aby zrozumiał, że kiedy wyjdziesz, zaraz wrócisz. Jeśli to możliwe, przejdź na pakiet dla zwierząt dostępny w hotelu.

...

Czy możesz zostawić psa samego w hotelu przyjaznym zwierzętom?
Upewnij się, że polityka hotelu dotycząca zwierząt pozwala na pozostawienie zwierząt bez opieki. ... Nie zostawiaj zwierząt samych, dopóki nie zaaklimatyzują się w pokoju hotelowym. Poświęć trochę czasu na ustalenie pokoju hotelowego jako „domu” w umyśle twojego psa, aby zrozumiał, że kiedy wyjdziesz, zaraz wrócisz. Jeśli to możliwe, przejdź na pakiet dla zwierząt dostępny w hotelu.

Co sprawia, że ​​hotel jest przyjazny zwierzętom?
Najważniejszym udogodnieniem jest zawsze wygodna, trawiasta strefa dla zwierząt. Ale niektóre hotele oferują również smakołyki przy zameldowaniu, legowiska dla zwierząt i miski w pokoju, menu obsługi pokoju dla psów, zabiegi spa i usługi opieki nad zwierzętami. Są też hotele, które mają restauracje z patiami przyjaznymi zwierzętom.

Czy do hotelu można zabrać zwierzaka?
Chociaż niektóre obiekty mają wiele pokoi przyjaznych zwierzętom, zwierzęta nie mogą być w nich pozostawione bez opieki, a hotele mogą pobierać opłaty za wszelkie szkody spowodowane przez zwierzę przebywające na terenie obiektu (dotyczy to tylko szkód – nie jest to „opłata za zwierzę ”). ... Psy w miejscach publicznych hotelu muszą być trzymane na smyczy lub w kontenerze.

Czego wymagają hotele od psów?
Koty i psy do 25 kg. są akceptowane w pokojach gościnnych w wybranych hotelach (o ile nie jest to zabronione przez prawo). Usługi sprzątania pokoi ze zwierzętami wymagają obecności właściciela zwierzęcia lub zwierzę musi być w klatce. Każdy hotel może mieć inne zasady, dlatego właściciele zwierząt proszeni są o kontakt z hotelem przed dokonaniem rezerwacji.

Dlaczego hotele powinny dopuszczać zwierzęta?
Oferując udogodnienia przyjazne zwierzętom, możesz wyróżnić się na tle konkurencji. Co najważniejsze, może również pomóc w utrzymaniu rezerwacji przez cały rok, nawet po zakończeniu sezonu turystycznego w Twojej okolicy. Kolejną korzyścią dla hotelarzy oferujących zakwaterowanie z możliwością przyjęcia zwierząt domowych jest to, że wzbudza to lojalność wobec marki.

Czy hotele pobierają dodatkowe opłaty za zwierzęta?
Obiekty przyjazne zwierzętom pozwalają na umieszczenie dwóch psów (do 80 funtów każdy) w każdym pokoju. Niektóre hotele dopuszczają również inne zwierzęta domowe, w tym koty, ptaki, małpy i węże. Hotele Best Western pobierają maksymalnie 20 USD dziennie, maksymalnie 100 USD tygodniowo.

Aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie, Serwis wykorzystuje pliki cookies zapisywane w pamięci przeglądarki. Szczegółowe informacje na temat celu ich używania oraz możliwość zmian ustawień plików cookies znajdują się w Polityce prywatności.
Klikając AKCEPTUJĘ WSZYSTKIE, wyrażasz zgodę na korzystanie z technologii takich jak cookies i na przetwarzanie przez Rosevia Sp. z o.o., Komunalna 8, 87-800, Włocławek Twoich danych osobowych zbieranych w Internecie, takich jak adresy IP i identyfikatory plików cookie, w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności). Zmiany ustawień plików cookies możesz dokonać w ustawieniach.

Zarządzaj ustawieniami dotyczącymi prywatności
Pliki cookies niezbędne do funkcjonowania strony

Pliki cookies niezbędne do działania usług dostępnych na stronie internetowej, umożliwiające przeglądanie ofert, dokonywanie rezerwacji, wspierające mechanizmy bezpieczeństwa m.in: uwierzytelnianie użytkowników i wykrywanie nadużyć.

Pliki cookies analityczne

Pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania przez użytkownika ze strony internetowej w celu optymalizacji jej funkcjonowania, oraz dostosowania do oczekiwań użytkownika,

Pliki cookies marketingowe

Pliki cookies umożliwiające wyświetlanie użytkownikowi treści marketingowych dostosowanych do jego preferencji, oraz kierowanie do niego powiadomień o ofertach marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom, obejmujących informacje dotyczące produktów i usług administratora strony i podmiotów trzecich.

Twoje preferencje nie zostały jeszcze zapisane