ROSEVIA RESORT & SPA, Jastrzębia Góra
ROSEVIA RESORT & SPA, Jastrzębia Góra
Hotel przyjazny rodzinie

Hotel przyjazny rodzinie

Arrival 18 September' 21
Departure 19 September' 21
book online
Quality of the air
  1. Main Page
  2. Hotel przyjazny rodzinie
07 March 2021

Podróżowanie z dziećmi to przygoda sama w sobie, a jako menadżer hotelu zaryzykujesz, gdy będziesz gościć w hotelu rodziny.

Pomaganie rodzicom w logistyce podróży z dziećmi to ogromna część pracy, a jednocześnie zapewnianie przyjemnego, inspirującego i relaksującego pobytu w hotelu.

 

Podróżowanie z dziećmi to przygoda sama w sobie, a jako menadżer hotelu zaryzykujesz, gdy będziesz gościć w hotelu rodziny.

Pomaganie rodzicom w logistyce podróży z dziećmi to ogromna część pracy, a jednocześnie zapewnianie przyjemnego, inspirującego i relaksującego pobytu w hotelu.

Jeśli chcesz, aby Twój hotel stał się punktem odniesienia w branży pod względem przyjazności dzieciom, nadszedł czas, aby wyjść poza zwykłe oferowanie standardowego pokoju rodzinnego i objąć świeże, kreatywne, innowacyjne pomysły, aby pozyskać interesy od rodzin i sprawić, by wracały w czasie. i znowu.

Oto kilka pomysłów, które warto rozważyć.

Zwiększenie atrakcyjności hotelu dla rodzin

Jako hotelarze coraz częściej musimy olśnić naszych gości nowymi, świeżymi propozycjami. A rodziny prezentują dwie persony kupujących w jednym. Musimy zaspokajać potrzeby i pragnienia zarówno rodziców, jak i dzieci.

Mając to na uwadze, co może zrobić Twój hotel, aby przyciągnąć rodziny w wyjątkowy sposób, który przebije Twoją konkurencję?

W Xotels współpracowaliśmy z wieloma hotelami nad poprawą ich atrakcyjności dla rodzin. Postrzegamy ten niszowy rynek docelowy jako wielką szansę, ale niestety wiele hoteli nie odpowiada odpowiednio ich potrzebom.

Wspólnym motywem jest to, że rodziny uwielbiają oferty pakietowe, wraz z posiłkami, zajęciami i dodatkami. Największe sukcesy odnoszą zwłaszcza te, które prowadzą zajęcia dla małych dzieci i młodzieży w wieku wczesnoszkolnym. Oto pięć inicjatyw, które możesz rozważyć.

1. Nawiąż partnerstwo z markami lub wybitnymi osobami publicznymi, które uzupełniają Twoją markę. Mogą to być ikony kultury i sportu charakterystyczne dla Twojego miasta, lub po prostu animatorzy, którzy świetnie dogadują się z dziećmi.

2. Odwołaj się do rodzin szukających przygód, promując swój hotel jako miejsce dla rodzin z pobliskimi atrakcjami. Mogą to być wizyty w popularnych miejscach kultury, takich jak muzeum, zamek lub zoo, a także zajęcia sportowe, wycieczki lub wydarzenia.

3. Docieraj do rodzin z wysokimi dochodami do dyspozycji, ustawiając swój hotel jako miejsce premium na rodzinne wakacje, w pełni przygotowane z szeregiem znakomitych zajęć i usług dla dzieci, które pomogą rodzicom zrelaksować się i odprężyć.

4. Docieraj do rodzin z ograniczonym budżetem, oferując oferty pokoi rodzinnych, w tym trzyosobowe i czteroosobowe. Jest to skuteczna taktyka, zwłaszcza w czasach typowo mniejszego obłożenia.

5. Twórz unikalne, zapadające w pamięć motywy dla pakietów rodzinnych. Oto dwa przykłady: (1) „Nasze pierwsze rodzinne wakacje!” oraz (2) „Wspaniały rodzinny weekend na świeżym powietrzu”.

Optymalizacja promocji pakietu rodzinnego

Oczywiście ważne jest, aby promować pakiety rodzinne wśród decydentów w rodzinie: rodziców. Ze względu na logistykę związaną z organizowaniem rodzinnych wakacji w czasie, gdy dzieci nie uczęszczają do szkoły, a rodziców nie ma pracy, rodziny zwykle organizują wakacje z wyprzedzeniem. Mając to na uwadze, jak najlepiej promować pakiety rodzinne? Oto trzy sugestie.

Wysyłaj kwartalne biuletyny do gości z rodzinami, które szczegółowo opisują nadchodzące pakiety, których po prostu nie mogą przegapić. Daje to również możliwość przyciągnięcia wczesnych rezerwacji ofertami i ofertami specjalnymi.

Współpracuj z blogerami i publikacjami online, które piszą o działalności rodzinnej w Twoim regionie geograficznym. Rodzice są często bardzo otwarci na zalecenia z uznanych autorytetów. Wiele internetowych publikacji rodzinnych i kont w mediach społecznościowych ma ogromny wpływ na rodziców.

Publikuj i promuj profesjonalne zdjęcia i filmy z działań, przestrzeni i lokalizacji, które tworzą pakiety rodzinne, na swojej stronie internetowej, na kontach społecznościowych, a także rozważ płatne kampanie PR w mediach społecznościowych i mediach tradycyjnych, w tym w prasie i radiu.

Uczyń swój hotel przyjaznym rodzinom

Pojęcie „przyjazny rodzinie” odnosi się do wszystkich członków rodziny jako jednostki, ale także jako jednostki. Oto trzy grupy wiekowe członków rodziny (dorośli, małe dzieci i małe dzieci) z różnymi pomysłami do rozważenia.

1. Dla rodziców

ja. Zaproponuj zajęcia dla mamy i taty, aby cieszyć się nimi razem, takie jak romantyczny posiłek lub zajęcia rekreacyjne, oferując jednocześnie opiekę nad żłobkiem dla niemowląt i opcje rozrywki na miejscu dla starszych dzieci.

ii. Twórz zajęcia i zabiegi poporodowe lub relaksacyjne dla mam, aby odzyskać energię, ale pamiętaj, aby również zaoferować każdemu tatusiowi szereg usług do wyboru. Takie realizowanie indywidualnych działań rodzica przemawia również do rodzin przebywających z jednym tylko rodzicem.

iii. Zaproponuj „Baby Breakfast”. Dzięki temu opiekunowie dzieci odbierają dziecko lub niemowlęta należące do rodziny wcześnie rano, aby je karmić i opiekować się nimi, dając rodzicom (rodzicom) czas na relaksujący poranek, relaksujące śniadanie lub rewitalizującą sesję spa.

iv. Zapewnij niemowlętom i / lub małym dzieciom lekcje pływania z wykwalifikowanym instruktorem. Rodzice mogą również dołączyć lub oglądać z boku.

 

2. Dla niemowląt (0-3 lata)

Podróżowanie z dziećmi może być skomplikowane i dlatego nie jest tak powszechne. Ale może to być zaletą dla menedżerów hoteli. Wystarczy zainwestować w następujące rodzaje przedmiotów i usług, które pomagają zapewnić opiekę nad dzieckiem, aby Twój hotel wyróżniał się na tle konkurencji, pokazując, że priorytetem jest zakwaterowanie rodzin.

ja. Szopki

ii. Wózki dziecięce

iii. Opieka nad dziećmi, żłobek i kojce

iv. Kosze na pieluchy

v. Przewijaki

vi. Podgrzewacze do butelek

vii. Uzgodniona umowa na wizytę lekarską w razie potrzeby

viii. Niezbędne produkty dla niemowląt, takie jak pieluchy, chusteczki i krem, jako część zestawu kosmetyków

3. Dla dzieci w wieku przedszkolnym (4-12 lat)

ja. Menu dla dzieci ze zdrowymi opcjami

ii. Piżama i szlafroki dziecięce

iii. Zajęcia, w tym opieka nad dziećmi, takie jak wycieczki rowerowe, sporty wodne, lekcje gotowania lub zajęcia interaktywne, w tym poszukiwanie skarbów na świeżym powietrzu lub geocoaching

iv. Lokaj LEGO lub dowolna dostawa zabawek w pokoju, opracowując menu obsługi pokoju zabawek. Jeśli room service nie jest Twoją mocną stroną, możesz zarezerwować szufladę tylko na zabawki, aby dzieci mogły cieszyć się w swoim pokoju.

v. Lokaj bajek na dobranoc, czytający idealną bajkę na dobranoc według twoich dzieci

vi. Podwieczorek dla dzieci lub kącik zabaw, który można zrobić w sali konferencyjnej lub w barze, aby zoptymalizować te przestrzenie, czasami po południu cicho (oczywiście pod nadzorem)

vii. Candy Man w hotelu, aby dostarczyć swoim wózkiem słodycze, tabliczki czekolady lub żelki

viii. Powitalny prezent dla dzieci: możesz dołączyć hotelowe koszulki, kolorowankę, jo-jo, pluszowego misia ... Spersonalizuj go zgodnie z tożsamością Twojego hotelu!

In order to provide services at the highest level, the Website uses cookies saved in the browser's memory . Detailed information on the purpose of their use and the possibility to change cookie settings can be found in the Privacy Policy.
By clicking ACCEPT ALL, you agree to the use of technologies such as cookies and to the processing of your personal data collected on the Internet, such as IP addresses and cookie IDs, for marketing purposes(including automatically matching ads to your interests and measuring their performance) by Rosevia Sp. z o.o., Komunalna 8, 87-800, Włocławek . You can change cookie settings in the settings.

Manage privacy settings
Cookies necessary for the operation of the website

Cookies necessary for the operation of the services available on the website, enabling the viewing of offers, making reservations, supporting security mechanisms, among others: authentication of users and detection of abuse.

Analytical cookies

Cookies allow the collection of information about the user's use of the website to optimize its functioning and to adapt to the user's expectations.

Marketing cookies

Cookies allow the display of marketing content tailored to user's preferences, and the sending of notifications about marketing offers corresponding to their interests, including product information as well as information about services provided by the website administrator and third parties.

Your preferences have not yet been saved