ROSEVIA RESORT & SPA, Jastrzębia Góra
ROSEVIA RESORT & SPA, Jastrzębia Góra
Etykieta hotelu: bądź dobrym gościem

Etykieta hotelu: bądź dobrym gościem

Arrival 19 April' 24
Departure 20 April' 24
book online
Quality of the air
  1. Main Page
  2. Blog szczegóły
09 March 2021

Pomyśleliśmy, że będziemy kontynuować sesję lekcyjną, kierując naszą uwagę na hotele. Kiedy zatrzymuję się w hotelu, staram się zachowywać jak najlepiej - nawet gdy jestem na wakacjach i muszę stracić czujność. Jednak moje wakacje nie powinny zrujnować cudzych wakacji. Ponieważ nie wszyscy spędzamy wakacje na prywatnych wyspach, takich jak Richard Branson, zameldowanie w hotelu jest dobrym przypomnieniem, aby skorzystać z naszych towarzyskich łask. Oto kilka przypomnień dotyczących etykiety gości hotelowych, które zgromadziłem podczas pobytu w hotelach przez 30% roku:

 

Pomyśleliśmy, że będziemy kontynuować sesję lekcyjną, kierując naszą uwagę na hotele. Kiedy zatrzymuję się w hotelu, staram się zachowywać jak najlepiej - nawet gdy jestem na wakacjach i muszę stracić czujność. Jednak moje wakacje nie powinny zrujnować cudzych wakacji. Ponieważ nie wszyscy spędzamy wakacje na prywatnych wyspach, takich jak Richard Branson, zameldowanie w hotelu jest dobrym przypomnieniem, aby skorzystać z naszych towarzyskich łask. Oto kilka przypomnień dotyczących etykiety gości hotelowych, które zgromadziłem podczas pobytu w hotelach przez 30% roku:

Obszary wspólne
• Niezależnie od tego, czy znajdujesz się w ogólnodostępnych częściach hotelu, czy w zaciszu swojego pokoju, nie jesteś wyspą. Jeśli tego właśnie chcesz, wynająć dom wakacyjny lub wypłynąć na prywatny jacht, w przeciwnym razie bądź uprzejmy dla innych, zwracając uwagę na głośność, korzystanie z telefonu komórkowego i maniery.
• Cisza nocna w hotelu trwa zazwyczaj od 22:00 do 8:00. Szeptaj podczas nocnego spaceru po hotelu - zwłaszcza w korytarzach otoczonych pokojami gościnnymi.
• Kostiumy kąpielowe i bose stopy wyglądają szykownie na basenie lub na plaży. Wsuń sandały i konserwatywne okrycie, aby spacerować po hotelu. Skoro już jesteśmy w temacie, nie zakładaj szlafroka przez hol hotelowy do spa lub basenu. Ty i Twój materiał frotte powinniście znaleźć alternatywną trasę.
• Palacze, w tym miłośnicy cygar, powinni korzystać z wyznaczonych miejsc dla palących i powstrzymywać się od zapalania w pobliżu innych osób.
• Kontroluj dzieci w pomieszczeniach ogólnodostępnych - zwłaszcza w holu, korytarzach, windzie i na basenie. Awanturnicze gry w tag należy zostawić w parku lub na podwórku.
Jedzenie
• Jeśli Twój hotel oferuje bezpłatne śniadanie w formie bufetu, nie napełniaj dodatkowego talerza na lunch i nie bierz go z powrotem do pokoju lub, co gorsza, wsuń cztery ciastka do torebki.
• Chłodnice są przeznaczone do biwakowania i wycieczek samochodowych. Jeśli musisz przynieść jedzenie z zewnątrz, zrób to dyskretnie i użyj dostarczonej lodówki lub wiaderka z lodem.
W pokoju
• Po pierwsze, zacznijmy od drzwi do pokoju hotelowego. Ze względu na przepisy przeciwpożarowe drzwi mogą być bardzo ciężkie i szybko się zamykać. Jeśli zaczynasz późno lub wcześnie rano, zamknij drzwi, aby nie zachowywać się jak kogut ogłaszający, że czas się obudzić.
• Zanim się rozpakujesz i uspokoisz, upewnij się, że pokój jest zadowalający. Prośba o przeprowadzkę, ponieważ po rozpakowaniu chcesz zobaczyć inny widok, to dla wszystkich mnóstwo pracy.
• Jeśli poprosisz o dodatkowy szampon lub żelazko, nie otwieraj drzwi ręcznikiem. To po prostu niezręczne dla wszystkich.
• Weź ze sobą zatyczki do uszu. W zależności od wieku lub konstrukcji hotelu, niektóre właściwości mają lepszą izolację akustyczną niż inne, więc spodziewaj się niewielkiej ilości hałasu. Jeśli tak jak ja śpisz lekko, weź ze sobą zatyczki do uszu, aby odpocząć.
• Miłośnicy telewizji późnym wieczorem: pamiętajcie o tym, co robił Jimmy Fallon. O pierwszej w nocy śledziłem cały program telewizyjny sąsiada z pokoju hotelowego. Tak bardzo, jak kocham Jimmy'ego, nie fajnie.
• Wyświadcz sobie i swojej gospodyni przysługę; przechowuj kosztowności w sejfie. W ten sposób nie ma mowy o winie, jeśli coś jest w niewłaściwym miejscu. Wskazówka poufna: zamknij lewą stopę ulubionej pary butów w sejfie jako przypomnienie o zabraniu przedmiotów przed wyjściem.
• Zakradanie dodatkowych gości hotelowych do pokoju nie jest szykowne. Poza tym, kto chce wepchnąć cztery osoby do małej przestrzeni z dwoma podwójnymi łóżkami?
• Szanuj swoją gospodynię. Sprzątanie cudzego bałaganu przez cały dzień to ciężka praca, a pozostawienie pokoju w nieładzie jeszcze go pogarsza. Utrzymanie porządku oznacza, że ​​personel sprzątający może szybko i łatwo wyczyścić przestrzeń. Kiedy się wymeldowuję, układam wszystkie ręczniki i piorę na wannie, umieszczam rzeczy, które przeniosłem (takie jak książki powitalne w hotelu i piloty) z powrotem na miejsce i rzucam prześcieradło na łóżko, aby mój pokój nie wyglądał przeleciało tornado.
• Wreszcie, pracownicy hotelu nie są twoimi osobistymi lokajami - jeśli tego chcesz, wypróbuj wakacje w Sandals Resort. Klaskanie służy tylko do śpiewania.
Napiwki
To temat sam w sobie, ale dla przypomnienia, dawanie napiwków hotelom jest ogólnie przyjętą praktyką w Ameryce Północnej. Jestem w obozie „cholernych napiwków”, chociaż podróżuję z lekkością i rezygnuję z codziennego sprzątania, co oszczędza wszystkim czas i pieniądze. W przypadku tragarzy 1 dolar na worek, personel sprzątający od 3 do 6 dolarów na sprzątanie, a jeśli konsjerż jest bardzo pomocny podczas pobytu, rozważ napiwek.

In order to provide services at the highest level, the Service uses cookies stored in the browser's memory. Detailed information about the purpose of their use, including processing of user activity data and advertising personalization, as well as the possibility to change cookie settings, can be found in the Privacy Policy.
By clicking ACCEPT ALL, you consent to the use of technologies such as cookies and to the processing by Rosevia Sp. z o.o., Komunalna 8, 87-800, Włocławek, of your personal data collected on the Internet, such as IP addresses and cookie identifiers, for analytical and marketing purposes (including automated ad targeting, measuring their effectiveness, and processing user data for analytical purposes). You can change cookie settings and detailed consent preferences in the settings.

Manage privacy settings
Essential cookies

Cookies necessary for the operation of services available on the website, enabling browsing offers or making reservations, supporting security mechanisms, including user authentication and abuse detection. These files are required for the proper functioning of the website. They do not require your consent.

Analytical cookies

Cookies allowing the collection of information about the user's use of the website in order to optimize its functioning and adapt it to user expectations. By consenting to these cookies, you agree to the processing of data regarding your activity on the site for analytical purposes.

Marketing cookies

Cookies enabling the display of marketing content tailored to the user's preferences and directing marketing offers to them corresponding to their interests, including information about user activity, products, and services of the site administrator and third parties. Consent to these cookies means that your data may be used for advertising personalization and analysis of the effectiveness of our advertising campaigns.

Your preferences have not yet been saved