ROSEVIA RESORT & SPA, Jastrzębia Góra
ROSEVIA RESORT & SPA, Jastrzębia Góra
Etykieta hotelu: bądź dobrym gościem

Etykieta hotelu: bądź dobrym gościem

Arrival 27 July' 21
Departure 28 July' 21
book online
Quality of the air
  1. Main Page
  2. Blog szczegóły
09 March 2021

Pomyśleliśmy, że będziemy kontynuować sesję lekcyjną, kierując naszą uwagę na hotele. Kiedy zatrzymuję się w hotelu, staram się zachowywać jak najlepiej - nawet gdy jestem na wakacjach i muszę stracić czujność. Jednak moje wakacje nie powinny zrujnować cudzych wakacji. Ponieważ nie wszyscy spędzamy wakacje na prywatnych wyspach, takich jak Richard Branson, zameldowanie w hotelu jest dobrym przypomnieniem, aby skorzystać z naszych towarzyskich łask. Oto kilka przypomnień dotyczących etykiety gości hotelowych, które zgromadziłem podczas pobytu w hotelach przez 30% roku:

 

Pomyśleliśmy, że będziemy kontynuować sesję lekcyjną, kierując naszą uwagę na hotele. Kiedy zatrzymuję się w hotelu, staram się zachowywać jak najlepiej - nawet gdy jestem na wakacjach i muszę stracić czujność. Jednak moje wakacje nie powinny zrujnować cudzych wakacji. Ponieważ nie wszyscy spędzamy wakacje na prywatnych wyspach, takich jak Richard Branson, zameldowanie w hotelu jest dobrym przypomnieniem, aby skorzystać z naszych towarzyskich łask. Oto kilka przypomnień dotyczących etykiety gości hotelowych, które zgromadziłem podczas pobytu w hotelach przez 30% roku:

Obszary wspólne
• Niezależnie od tego, czy znajdujesz się w ogólnodostępnych częściach hotelu, czy w zaciszu swojego pokoju, nie jesteś wyspą. Jeśli tego właśnie chcesz, wynająć dom wakacyjny lub wypłynąć na prywatny jacht, w przeciwnym razie bądź uprzejmy dla innych, zwracając uwagę na głośność, korzystanie z telefonu komórkowego i maniery.
• Cisza nocna w hotelu trwa zazwyczaj od 22:00 do 8:00. Szeptaj podczas nocnego spaceru po hotelu - zwłaszcza w korytarzach otoczonych pokojami gościnnymi.
• Kostiumy kąpielowe i bose stopy wyglądają szykownie na basenie lub na plaży. Wsuń sandały i konserwatywne okrycie, aby spacerować po hotelu. Skoro już jesteśmy w temacie, nie zakładaj szlafroka przez hol hotelowy do spa lub basenu. Ty i Twój materiał frotte powinniście znaleźć alternatywną trasę.
• Palacze, w tym miłośnicy cygar, powinni korzystać z wyznaczonych miejsc dla palących i powstrzymywać się od zapalania w pobliżu innych osób.
• Kontroluj dzieci w pomieszczeniach ogólnodostępnych - zwłaszcza w holu, korytarzach, windzie i na basenie. Awanturnicze gry w tag należy zostawić w parku lub na podwórku.
Jedzenie
• Jeśli Twój hotel oferuje bezpłatne śniadanie w formie bufetu, nie napełniaj dodatkowego talerza na lunch i nie bierz go z powrotem do pokoju lub, co gorsza, wsuń cztery ciastka do torebki.
• Chłodnice są przeznaczone do biwakowania i wycieczek samochodowych. Jeśli musisz przynieść jedzenie z zewnątrz, zrób to dyskretnie i użyj dostarczonej lodówki lub wiaderka z lodem.
W pokoju
• Po pierwsze, zacznijmy od drzwi do pokoju hotelowego. Ze względu na przepisy przeciwpożarowe drzwi mogą być bardzo ciężkie i szybko się zamykać. Jeśli zaczynasz późno lub wcześnie rano, zamknij drzwi, aby nie zachowywać się jak kogut ogłaszający, że czas się obudzić.
• Zanim się rozpakujesz i uspokoisz, upewnij się, że pokój jest zadowalający. Prośba o przeprowadzkę, ponieważ po rozpakowaniu chcesz zobaczyć inny widok, to dla wszystkich mnóstwo pracy.
• Jeśli poprosisz o dodatkowy szampon lub żelazko, nie otwieraj drzwi ręcznikiem. To po prostu niezręczne dla wszystkich.
• Weź ze sobą zatyczki do uszu. W zależności od wieku lub konstrukcji hotelu, niektóre właściwości mają lepszą izolację akustyczną niż inne, więc spodziewaj się niewielkiej ilości hałasu. Jeśli tak jak ja śpisz lekko, weź ze sobą zatyczki do uszu, aby odpocząć.
• Miłośnicy telewizji późnym wieczorem: pamiętajcie o tym, co robił Jimmy Fallon. O pierwszej w nocy śledziłem cały program telewizyjny sąsiada z pokoju hotelowego. Tak bardzo, jak kocham Jimmy'ego, nie fajnie.
• Wyświadcz sobie i swojej gospodyni przysługę; przechowuj kosztowności w sejfie. W ten sposób nie ma mowy o winie, jeśli coś jest w niewłaściwym miejscu. Wskazówka poufna: zamknij lewą stopę ulubionej pary butów w sejfie jako przypomnienie o zabraniu przedmiotów przed wyjściem.
• Zakradanie dodatkowych gości hotelowych do pokoju nie jest szykowne. Poza tym, kto chce wepchnąć cztery osoby do małej przestrzeni z dwoma podwójnymi łóżkami?
• Szanuj swoją gospodynię. Sprzątanie cudzego bałaganu przez cały dzień to ciężka praca, a pozostawienie pokoju w nieładzie jeszcze go pogarsza. Utrzymanie porządku oznacza, że ​​personel sprzątający może szybko i łatwo wyczyścić przestrzeń. Kiedy się wymeldowuję, układam wszystkie ręczniki i piorę na wannie, umieszczam rzeczy, które przeniosłem (takie jak książki powitalne w hotelu i piloty) z powrotem na miejsce i rzucam prześcieradło na łóżko, aby mój pokój nie wyglądał przeleciało tornado.
• Wreszcie, pracownicy hotelu nie są twoimi osobistymi lokajami - jeśli tego chcesz, wypróbuj wakacje w Sandals Resort. Klaskanie służy tylko do śpiewania.
Napiwki
To temat sam w sobie, ale dla przypomnienia, dawanie napiwków hotelom jest ogólnie przyjętą praktyką w Ameryce Północnej. Jestem w obozie „cholernych napiwków”, chociaż podróżuję z lekkością i rezygnuję z codziennego sprzątania, co oszczędza wszystkim czas i pieniądze. W przypadku tragarzy 1 dolar na worek, personel sprzątający od 3 do 6 dolarów na sprzątanie, a jeśli konsjerż jest bardzo pomocny podczas pobytu, rozważ napiwek.

In order to provide services at the highest level, the Website uses cookies saved in the browser's memory . Detailed information on the purpose of their use and the possibility to change cookie settings can be found in the Privacy Policy.
By clicking ACCEPT ALL, you agree to the use of technologies such as cookies and to the processing of your personal data collected on the Internet, such as IP addresses and cookie IDs, for marketing purposes(including automatically matching ads to your interests and measuring their performance) by Rosevia Sp. z o.o., Komunalna 8, 87-800, Włocławek . You can change cookie settings in the settings.

Manage privacy settings
Cookies necessary for the operation of the website

Cookies necessary for the operation of the services available on the website, enabling the viewing of offers, making reservations, supporting security mechanisms, among others: authentication of users and detection of abuse.

Analytical cookies

Cookies allow the collection of information about the user's use of the website to optimize its functioning and to adapt to the user's expectations.

Marketing cookies

Cookies allow the display of marketing content tailored to user's preferences, and the sending of notifications about marketing offers corresponding to their interests, including product information as well as information about services provided by the website administrator and third parties.

Your preferences have not yet been saved