ROSEVIA RESORT & SPA, Jastrzębia Góra
ROSEVIA RESORT & SPA, Jastrzębia Góra
 10 powodów, dla których rodzinna atmosfera jest ważna w hotelach.

10 powodów, dla których rodzinna atmosfera jest ważna w hotelach.

Arrival 27 July' 21
Departure 28 July' 21
book online
Quality of the air
  1. Main Page
  2. Blog szczegóły
16 March 2021

Poczuj się jak w domu podczas wakacji: 10 powodów, dla których rodzinna atmosfera jest ważna w hotelach.
Bycie wezwanym po imieniu, znajdowanie uśmiechu na twarzy osoby pomagającej lub otrzymywanie dobrych rad podczas wakacji to szczegóły, które sprawiają, że pobyt w hotelu jest bardziej satysfakcjonujący. Przy wyborze zakwaterowania warto pomyśleć nie tylko o czystości, wygodzie i technologii, ale także o łączniku między gospodarzem a obsługą hotelu. Ta relacja sprawi, że poczujemy się lepiej na wakacjach i jeszcze bardziej wzbogacimy naszą podróż. Oto dziesięć powodów, dla których obsługa rodzinna w hotelach jest ważna.

Poczuj się jak w domu podczas wakacji: 10 powodów, dla których rodzinna atmosfera jest ważna w hotelach.
Bycie wezwanym po imieniu, znajdowanie uśmiechu na twarzy osoby pomagającej lub otrzymywanie dobrych rad podczas wakacji to szczegóły, które sprawiają, że pobyt w hotelu jest bardziej satysfakcjonujący. Przy wyborze zakwaterowania warto pomyśleć nie tylko o czystości, wygodzie i technologii, ale także o łączniku między gospodarzem a obsługą hotelu. Ta relacja sprawi, że poczujemy się lepiej na wakacjach i jeszcze bardziej wzbogacimy naszą podróż. Oto dziesięć powodów, dla których obsługa rodzinna w hotelach jest ważna.


1. Leczenie gości

Poczucie się jak gość, a nie klient, jest bardzo ważne dla komfortu w hotelu. Jest to jedna z przyczyn rozwoju turystyki wiejskiej w ostatnich latach, którą wiele sieci hotelowych wprowadziło do swojej polityki firmowej. Bycie traktowanym jak gość daje wyższy stopień pewności siebie i sprawia, że ​​czujesz się bezpieczniej. Jeśli podróżujesz, upewnij się, że jest to oferowane w wybranym przez Ciebie zakwaterowaniu.

2. Poczucie przynależności do miejsca

Rodzinna atmosfera potęguje poczucie przynależności do miejsca. W wielu przypadkach, szczególnie jeśli podróżujesz za granicę, ważne jest, abyś czuł się częścią miejsca, w którym się znajdujesz. Osobowość jest znakiem rozpoznawczym i atrakcją turystyczną. Wyraźnym tego przykładem są andaluzyjskie idiosynkrazje, wysoko cenione w badaniach satysfakcji turystów w Tourespaña. Jeśli czujesz się blisko personelu, który się tobą opiekuje, poczujesz się bardziej jak w domu w odwiedzanym miejscu.


3. Zwiększona konkurencja

Konkurencja w sektorze turystycznym jest bardzo szeroka i obejmuje różne dziedziny. Firmy muszą być na bieżąco z wszelkimi zmianami w usłudze i dostosowywać się do czynników, które wyłaniają się z badań. Ścisła i przyjazna obsługa jest jednym z dodatków, które są obecnie uwzględniane w polityce firmy. Im bardziej ostrożni są w tej usłudze, tym bardziej konkurencyjny jest biznes i tym bardziej prawdopodobne jest, że wrócisz do domu szczęśliwy.


4. Wartości niematerialne

Poważnym błędem popełnianym w niektórych hotelach jest opieranie strategii marketingowej na fizycznym. Technologia, komfort i design to bardzo ważne czynniki, które należy wziąć pod uwagę, takie jak czyszczenie, ale nic z tego nie ma sensu, jeśli obsługa klienta nie jest wykonywana prawidłowo. Elementy niematerialne są równie ważne jak materialne. Jeśli lubisz podróżować, wolisz być traktowany w przyjazny sposób, a nie tylko uprzejmie.


5. Ciesz się wakacjami

Nie zapominaj, że głównym celem jest cieszenie się wakacjami. Jeśli jesteś traktowany jak członek rodziny, poczujesz się bliżej personelu placówki. Dzięki temu poczujesz się bardziej komfortowo, pytając o zajęcia, atrakcje do odwiedzenia lub restauracje, w których można spróbować lokalnej kuchni. Ta gotowość do pomocy w planowaniu dnia pomaga ci lepiej się bawić i zorganizować, abyś nie zapomniał niczego zobaczyć ani zrobić.

6. Prawdopodobnie wrócę
Jeśli czujesz się dobrze w jakimś miejscu, poczujesz się bardziej lojalny wobec tego miejsca, co może być dla ciebie bardzo korzystne. Jeśli hotelowi uda się zdobyć Twoje zaufanie, jeśli kiedykolwiek wrócisz do miasta, możesz wrócić do miejsca, które stworzyło bliskość i które Ci pomogło. To bezpieczeństwo, które zapewnia przyjazne traktowanie, jest niezbędne, gdy wracasz do tego samego miejsca, w którym czujesz się komfortowo.


7. Używanie języka
Jest mało prawdopodobne, że w każdym miejscu, do którego się wybierasz, znajdą się ludzie, którzy mówią Twoim językiem, ale jeśli ktoś mówi do Ciebie w Twoim ojczystym języku, daje to ogromną satysfakcję. Zwykłe przywitanie się lub pożegnanie i zrozumienie ich daje nam poczucie bliskości. Jest to bardzo pozytywne podczas podróży, ponieważ możesz lepiej komunikować się z personelem i nie masz tej bariery językowej, która może być problemem, gdy potrzebujesz informacji o odwiedzanym obszarze.


8. Różnica w podobnych lokalizacjach
Przyjazna obsługa może oznaczać, że jeśli istnieje wiele możliwości wyboru miejsca, do którego się udasz, prawdopodobnie wybierzesz konkretną. Ten czynnik może być dla Ciebie bardzo korzystny i nie należy go ignorować. Bliski związek między gościem a obsługą jest bardzo ważny, ponieważ w podobnych miejscach zawsze wybiera się takie, które budzi największe zaufanie. Jeśli zamierzasz spędzić kilka dni na wakacjach, cenisz sobie nie tylko udogodnienia, ale także leczenie, które otrzymujesz


9. Identyfikacja gości
Bycie wezwanym po imieniu, rozpoznawanie głosu w telefonie lub przypominanie sobie drobnych szczegółów rozmowy z pracownikiem w określonym czasie to czynniki, które sprawiają, że czujesz się jak w domu. Dzięki temu jesteśmy doceniani przez obiekt i nie jesteśmy postrzegani jako zwykłe numery pokoi. Więź zaufania zwiększa komfort naszego pobytu.


10. Potencjalni goście
Dobre doświadczenie w zakwaterowaniu to nie tylko to, że wiemy, że możemy z pewnością wrócić do miasta, ale możemy również polecić je znajomym i rodzinie. Miejsce, w którym czuliśmy się komfortowo, to najlepsza rada, jakiej możesz udzielić znajomemu, który chce pojechać do miejsca, w którym byliśmy.
Oto dziesięć głównych powodów, dla których baza turystyczna musi oferować gościom ciepłe powitanie. Jeśli wybierasz się w podróż, weź pod uwagę ten czynnik, ponieważ różnica będzie wyraźna podczas wakacji. To dobra wskazówka, która może jeszcze bardziej wzbogacić nasze długo oczekiwane wakacje.

In order to provide services at the highest level, the Website uses cookies saved in the browser's memory . Detailed information on the purpose of their use and the possibility to change cookie settings can be found in the Privacy Policy.
By clicking ACCEPT ALL, you agree to the use of technologies such as cookies and to the processing of your personal data collected on the Internet, such as IP addresses and cookie IDs, for marketing purposes(including automatically matching ads to your interests and measuring their performance) by Rosevia Sp. z o.o., Komunalna 8, 87-800, Włocławek . You can change cookie settings in the settings.

Manage privacy settings
Cookies necessary for the operation of the website

Cookies necessary for the operation of the services available on the website, enabling the viewing of offers, making reservations, supporting security mechanisms, among others: authentication of users and detection of abuse.

Analytical cookies

Cookies allow the collection of information about the user's use of the website to optimize its functioning and to adapt to the user's expectations.

Marketing cookies

Cookies allow the display of marketing content tailored to user's preferences, and the sending of notifications about marketing offers corresponding to their interests, including product information as well as information about services provided by the website administrator and third parties.

Your preferences have not yet been saved