ROSEVIA RESORT & SPA, Jastrzębia Góra
ROSEVIA RESORT & SPA, Jastrzębia Góra
10 szybkich wskazówek dotyczących najlepszego pobytu w hotelu

10 szybkich wskazówek dotyczących najlepszego pobytu w hotelu

Arrival 15 June' 21
Departure 16 June' 21
book online
Quality of the air
  1. Main Page
  2. 10 szybkich wskazówek dotyczących najlepszego pobytu w hotelu
01 March 2021

Każdy ma swoją opowieść o pobycie w hotelu. Niezależnie od tego, czy jest to opowieść o hotelu, który wybrałeś specjalnie ze względu na niesamowity basen, który okazał się zamknięty, gdy tam dotrzesz, hotel, który Cię podwójnie obciążył, czy hotel, którego strona internetowa informowała, że ​​jest kilka minut do wszystkiego i okazało się, że faktycznie znajduje się on długo 45 minut spacerem z dowolnego miejsca.
Jeśli chodzi o pobyty w hotelach, mamy swój udział w ponad 14-letniej wspólnej podróży. W związku z tym przygotowaliśmy krótką listę niektórych z naszych najpewniejszych szybkich wskazówek dotyczących najlepszego pobytu w hotelu.
am nadzieję, że spodoba ci się tak samo jak ja!

Każdy ma swoją opowieść o pobycie w hotelu. Niezależnie od tego, czy jest to opowieść o hotelu, który wybrałeś specjalnie ze względu na niesamowity basen, który okazał się zamknięty, gdy tam dotrzesz, hotel, który Cię podwójnie obciążył, czy hotel, którego strona internetowa informowała, że ​​jest kilka minut do wszystkiego i okazało się, że faktycznie znajduje się on długo 45 minut spacerem z dowolnego miejsca.
Jeśli chodzi o pobyty w hotelach, mamy swój udział w ponad 14-letniej wspólnej podróży. W związku z tym przygotowaliśmy krótką listę niektórych z naszych najpewniejszych szybkich wskazówek dotyczących najlepszego pobytu w hotelu.


Upewnij się, że wiesz, co otrzymujesz
Szkoda, że ​​tak nie jest, ale wiele hoteli zawiera mylące informacje w opisie hotelu i udogodnieniach. Nie mogę zliczyć, ile razy zameldowaliśmy się w hotelu, który podaje, że znajduje się w odległości spaceru od centrum miasta, aby stwierdzić, że definicja odległości spaceru od hotelu wynosi ponad godzinę.
W większości przypadków można łatwo dwukrotnie sprawdzić wpis hotelu. Mapy Google doskonale nadają się do szybkiego weryfikowania lokalizacji hotelu. Pomocnym źródłem informacji są również najnowsze recenzje hoteli.

Nauczyliśmy się również dzwonić bezpośrednio do hotelu, aby zapytać, czy podczas naszego pobytu dostępne są określone udogodnienia. Wcześniej byliśmy rozczarowani, gdy odkryliśmy, że piękny odkryty basen hotelowy, na który czekaliśmy, był zamknięty z powodu remontu lub, co było jeszcze bardziej zagadkowe, zamknięty na zimę, mimo że wciąż jest lato.

Poinformuj hotel z wyprzedzeniem o specjalnej okazji
Jeśli pobyt w hotelu oznacza specjalną okazję, taką jak miesiąc miodowy lub rocznica, masz szansę na podwyższenie klasy lub specjalne traktowanie, jeśli poinformujesz o tym hotel przed zameldowaniem. Jeśli poinformujesz hotel o przyjeździe, może być za późno aby zapewnić ci specjalne traktowanie, jeśli wszystkie ulepszenia zostały już wykorzystane.
Lepszą strategią jest zadzwonienie do recepcji z wyprzedzeniem i poinformowanie ich o swojej wyjątkowej okazji, co da personelowi czas na przygotowanie się.
 

Uzyskaj najlepszą cenę
Często jestem zaskoczony tym, ile osób uważa, że ​​cena w hotelu to średnia cena za pokój hotelowy. W rzeczywistości stawka rack jest w rzeczywistości maksymalną ceną, jaką hotel zwykle pobiera za pokój.
Nawet jeśli nie jesteś wielkim fanem polowania na rabaty, zwykle warto 10-sekundowe wyszukanie w Google kodu rabatowego, aby upewnić się, że płacisz mniej niż stawka.
Mogą istnieć pokoje, nawet jeśli na tabliczce jest napisane „Brak wolnych miejsc”.
Jeśli jesteś podobny do nas i często podróżujesz spontanicznie, możesz czasami napotkać smutny znak hotelu z napisem „Nie ma wolnych miejsc”. Jeśli tak jest, nie rozpaczaj, ponieważ w hotelu może być jeden lub dwa wolne pokoje.
W niektórych przypadkach pokój jest oznaczany jako zarezerwowany z powodu problemów z konserwacją. Porozmawiaj przyjemnie z agentem hotelu, a możesz znaleźć dobrą zniżkę na pokój z drobnym problemem.

Nie bądź palantem
Każdy, kto kiedykolwiek pracował w obsłudze klienta, wie doskonale, że niegrzeczny klient ma gorszą obsługę. Dlaczego? Czy miałbyś motywację, by pomóc komuś, kto był niegrzeczny, protekcjonalny lub wręcz obraźliwy wobec ciebie? Nie? Cóż, możesz się założyć, że agent w recepcji też nie będzie. Warto pamiętać, że w hotelu dużą władzę sprawują agenci recepcji.
Nie tylko mogą dać ci darmowe rzeczy, ale także upewnić się, że dostaniesz pokój z hałaśliwym klimatyzatorem lub pokój z zasłonami, które nie zamykają się całkowicie, jeśli nie jesteś taki miły.

Zawsze bądź miły. To nic nie kosztuje.
Z drugiej strony odrobina życzliwości i szacunku dla recepcji może zdziałać cuda. Pracownik recepcji, który jest po Twojej stronie, może pomóc Ci w znalezieniu pokoju o podwyższonym standardzie, późnym wymeldowaniu lub w tysiącu innych drobiazgów. Nawet jeśli nie mogą Ci pomóc, przynajmniej sprawiłeś, że komuś dzień był trochę lepszy. A to jest dużo warte. Jeśli naprawdę szukasz doskonałej obsługi, wypróbuj napiwek w wysokości 20 USD.

Wskazówka, nawet trochę
Nic dziwnego, że ludzie pracujący w branży hotelarskiej, a zwłaszcza zajmujący się obsługą pokojów, mają jedne z najniższych pensji, więc każdy napiwek ma znaczenie. Dawanie napiwków osobie sprzątającej każdego wieczoru (nie tylko na ostatni dzień) może pomóc Ci uzyskać nienaganną obsługę pokoju przez cały pobyt i wyjątkowo czysty pokój.

Poproś o obejrzenie kilku różnych pokoi
Jeśli nie jesteś zadowolony z pierwszego pokoju, który otrzymałeś, zapytaj, czy możesz przejrzeć inne dostępne pokoje. Często menedżerowie starają się najpierw wypełnić najmniej pożądane pokoje, więc możesz być zaskoczony, gdy inne dostępne pokoje mają znacznie lepszy widok lub nawet więcej miejsca.

Dołącz do klubu lojalnościowego hotelu
Nawet jeśli planujesz tylko jednorazowy pobyt, dołączenie do klubu lojalnościowego może przynieść pewne korzyści. Wypełnienie formularza online do programu lojalnościowego hotelu zajmuje zwykle mniej niż pięć minut i może się opłacić w postaci korzyści, które są oferowane tylko członkom programu lojalnościowego. Najczęściej kluby lojalnościowe są bezpłatne, a ponieważ i tak tam zostajesz, równie dobrze możesz zdobyć za to punkty.


Unikaj opłat za anulowanie
Jeśli okaże się, że musisz anulować pokój w hotelu po dacie anulowania, zadzwoń i uprzejmie poproś o przeniesienie rezerwacji na następny tydzień. Następnie oddzwoń zakilka godzin lub następnego dnia i anuluj nową rezerwację. Ta mała sztuczka może po prostu zaoszczędzić opłatę za anulowanie. Jeśli to nie zadziała, zawsze możesz użyć Roomera, aby spróbować sprzedać bezzwrotny pokój hotelowy.
Szukasz więcej wskazówek dotyczących najlepszego pobytu w hotelu?
Świetnie się bawiłem, badając ten post, a nawet znalazłem kilka świetnych książek o hotelach i branży hotelarskiej. Mam nadzieję, że spodoba ci się tak samo jak ja!

In order to provide services at the highest level, the Website uses cookies saved in the browser's memory . Detailed information on the purpose of their use and the possibility to change cookie settings can be found in the Privacy Policy.
By clicking ACCEPT ALL, you agree to the use of technologies such as cookies and to the processing of your personal data collected on the Internet, such as IP addresses and cookie IDs, for marketing purposes(including automatically matching ads to your interests and measuring their performance) by Rosevia Sp. z o.o., Komunalna 8, 87-800, Włocławek . You can change cookie settings in the settings.

Manage privacy settings
Cookies necessary for the operation of the website

Cookies necessary for the operation of the services available on the website, enabling the viewing of offers, making reservations, supporting security mechanisms, among others: authentication of users and detection of abuse.

Analytical cookies

Cookies allow the collection of information about the user's use of the website to optimize its functioning and to adapt to the user's expectations.

Marketing cookies

Cookies allow the display of marketing content tailored to user's preferences, and the sending of notifications about marketing offers corresponding to their interests, including product information as well as information about services provided by the website administrator and third parties.

Your preferences have not yet been saved